Menu

Koncept & idé

Cool Gray har hjulpet Bang & Olufsen med at skabe kendskab til Bang & Olufsen Multiroom, en serie trådløse højttalere, som kan forbinde al lyd i hjemmet.
Opgaven

Bang & Olufsen ønskede at skabe øget kendskab til Bang & Olufsen Multiroom. For hvad er Multiroom egentlig? Ud over en generisk betegnelse for trådløse højttalere?

Kampagnens omdrejningspunkt er derfor et enkelt budskab og, trods sin taktiske karakter, en visuel identitet, der binder ind i Bang & Olufsens øvrige univers.

Bang & Olufsens Multiroom kampagne består af TVC på TV og i biografen i Danmark og resten af Norden, og bakkes op af et indstik, digitale bannere og annoncer i aviser og livsstilmagasiner.

Kunde
Bang & Olufsen
Services
Film + Koncept
Samarbejde
Stonefire Production + Simon Ladefoged
Kontaktperson
Martin Bjelgaard

Tv-reklame
har løftet vores brand

I en artikel i Markedsføring ser afgående VP Global Marketing tilbage på sin tid hos Bang & Olufsen – og er tilfreds med at efterlade et brand i topform med hjælp fra bl.a. Cool Gray.
Opsummering

Bang & Olufsen har i mange år været en produktionskunde hos Cool Gray, og vi har bl.a. trykt en række magasiner og produktkataloger for dem. Med Bang & Olufsens Multiroom-kampagne kan vi nu også byde Bang & Olufsen velkommen som kreativ kunde.

Skal vi også hjælpe dig?

Udfyld nedenstående, og vi ringer til dig hurtigst muligt.